sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

I am a liar

Pasi saattaa epäillä jotain. En ole varma, mutta en helvetissä ota sitä riskiä, että pikku pojun takia jouduttaisiin tasaamaan riedelit. Lean maailmassa sellaista ei tapahdu. Pasi on mies. Se on minun pelastukseni. Juurileivotut muffinssit ja sämpylät saavat tosi isotkin pojat unohtamaan kaiken maailman pahuudesta. Jos tällaiseen mamailuun yhdistää vielä pikkuiset syntiset stringit ja läpinäkyvät liivit kotoisen onepiecen alla, mieskulta alkaa taas tuntea elävänsä leijonakuninkaan elämää. Ainakin nähtyään eteisessä heti kotiin tullessaan vilauksen siitä, mitä haalari pitääkään sisällään. Ja saatuaan suukon vaimokullalta. Ahkeralta touhuavalta emolta.

Kivaahan kotona puuhailu on. Oli oikeasti hyvä idea muutenkin raivata iltapäivä perheelle. Kultimuruset istuvat ruokapöydän ääressä muffinsseja ja kaakaota edessään. Tuntuu hyvältä olla niiden oma äippä. Erityisesti, kun kännykkä taskussa piippaa säännöllisin väliajoin tekstareita Henryltä. Tämä "Mr Rollins" on saanut lempinimensä minulta paitsi ulkomuotonsa myös terävän älynsä ja viisautensa ansiosta. Ja sängyssä tuo mies saa minut uskomaan taivaan olemassaoloon. "Honey, FaceTime in five?" "You gotta ask?"

Lapset nukkumaan, Pasi kaljan kanssa katsomaan jalkapalloa ja olen valmis siirtymään koneen ääreen makuuhuoneeseen. FaceTime auki ja videoneuvottelu Henryn kanssa voi alkaa. Käyn parisängylle ja avaan macin. Tutut kasvot katsovat minua. "Why wearing a robe, hon, show papa what you got", mies yskäisee ja riisun satiinisen aamutakkini. Alta paljastuvat 3/4-kupilliset liivit jotka paljastavat mansikkaiset nännit tukien kuitenkin pyöreitä rintojani. Näen Rollinsin ilmeestä, että lingerieni osuu bulleyehin.

Liikutan kannettavaani antaen kameran panoroida kehoani. Ahkera harrastaminen näkyy kehossani, enkä piilottele hyviä puoliani. Pöksyni ovat low-cut. Niin minimaaliset että häpykarvoitukseni reuna paljastuu julkeasti. En käytä näitä arkisin, mutta tälläisiin juttuihin nämä ovat kuin luodut.

Henry komentelee minua ja se kiihottaa meitä molempia. Miehen taustalta näkyy hänen toimistonsa. Aikaeron vuoksi minun iltapuhteeni osuvat hänen lounaalleen. Riisun pöksyt ja levitän kaiken nähtäville. Ovi käy. Pasi. VITTU.

Säpsähdän ja kuiskaan Pasille, että ajattelin hoitaa itseni äkkiä, jotta olen ajoissa pehkuissa. Huomenna on pitkä päivä edessä. Pasi puraisee alahuultaan. Nostan läppärini ikkunalaudalle ja toivon, ettei Pasi huomaa avoinna olevaa videokonffaa.

Pasi tarttuu minua hiuksista ja ohjaa kovettuneen elimensä suuhuni. Henry näkee tämän kaiken. Olen sanonut hänelle, etten kuuntele käskyjä keneltäkään muulta ja nyt imen alistuneena suurta munaa kuin mikäkin pikku huora.

Pasi puhuu minulle tuhmia. Olen varma, että Henry ymmärtää Pasin äänensävystä mitä hän minulle puhuu. Törkeitä. Pasi on verbaalisesti paras miehistäni. Mutta vittu kun tuon Henryn ei tulisi nähdä tätä. Tämä on kaikkia kohtaan väärin.

Pasi tulee sänkyyn ja käy selälleen. "Haluaako pikku huora istua isin kyrvälle?", Pasi kähisee ja ohjaa omistavasti minut ratsaille. Hän puristelee avonaisten liivien tukemia rintojani niin, että olen varmasti mustelmilla. Nussin niin raivokkaasti kuin osaan saadakseni Pasin laukeamaan. Käännän päätäni taaksepäin nähdäkseni Henryn. Hän tuijottaa ilmeettömästi minua. Hän on varmasti raivoissaan. Hänenlaisensa eivät suostu aisureiksi. Ja nyt hän katsoo sooloesitykseni sijaan miten aviomieheni nussii minua. En mahda mitään sille, että ekshibitionisti minussa kiihottuu tästä hullusta kolmiosta. Laukean mieheni syliin ja rysähdän hervottomana Pasin päälle Pasin sykkivän kyrvän livetessä sisältäni. Pasi roiskii spermansa pakaroilleni. Lasti on runsas. Näytän järkyttävältä. Olen varma. Häpeän.


"Sometimes the truth hurts. And sometimes it feels really good"
(Henry Rollins)

2 kommenttia:

  1. Viimeksi piti jo kertoa sinulle ,että uskon että käryämisesi on lähempänä kuin uskotkaan?

    VastaaPoista