perjantai 8. maaliskuuta 2013

Naistenpäivä

Naistenpäivänä saa K-marketin ostarin helmeltä, väsyneeltä huonosti bleachatulta pikkukinkulta ruusun ja väsyneen toivotuksen. Jepjep, sitä samaa sulle. Naistenpäivänä saa aviomieheltä kukkakimpun. Tai suklaata. Tai illallisen Demossa. Tai kaikki kolme, kuten minä. Mutta minun naistenpäivääni liittyi muutakin...

Olen tässä muutaman viikon enemmän tai vähemmän aktiivisesti kirjoitellut minua muutaman vuoden vanhemman miehen, Markon, kanssa suomi24:n treffi-palstalla. Marko tuntuu lupaavalta. Komea ja elämässään menestynyt mies. Varattu, tottakai.

Olen seksuaalisesti avoin, jonkun mielestä vähän pervokin. Pidän asioista, jotka voi lukea erityislaatuisiksi. Nyt minun tekee mieli toteuttaa tuota pimeää puoltani ja tarvitsen sitä varten partnerin. Marko sanoo olevansa kokenut, mutta olen kuullut tuon ennenkin. Siksi en ole pitänyt kiirettä hänen tapaamisensa kanssa.

Nikon kanssa minulla on perusseksiä. Olen kylläkin pissannut hänen päälleen, mutta varsinaiseen kinkyilyyn en ole tuota työpaikkani nuorta oria totuttanut. Miehen merkkaaminen on minusta kiihottavaa, vaikken olekaan sadomasokistisista leikeistä kovin kiinnostunut. Hän ei inspiroi minua siinä mielessä kun miehen pitää. Valitettavaa, että älykäs ja hyväkroppainen nuorukainen on selittämättömällä tavalla tavattoman tylsä.

Marko ehdottaa, että tapaisimme keskustan hotellissa. Onneksi hän ymmärtää jo ehdottaessaan, että omenahotelliin minua ei saa. Sinne menevät kotiäidit ja sihteerit nussimaan automekaanikkojensa kanssa. Minä olen paljon vaativampi. Minussa on paljon haluttavaa ja siksi harva tasoiseni mies mitään motellipanemista tai autoa ehdottaa. Eleganssia. Siksi kai sitä kutsutaan. En vastaa Markolle vielä mitään.

Vanha panoni, tyhmä, mutta varakas Hans otti yhteyksiä. Anonyymiin sähköpostiosoitteeseen tuli ehdotus, jota joudun todella vakavasti puntaroimaan. Kyse on fantasiasta, jonka toteutus todella kiihottaa. Hans ehdotti, että hän alistuisi minulle. Ja niin, että hän on mykkä. Ei sano sanaakaan koko aktin aikana. Tottelee jokaista mielihaluani. Hei - naistenpäivä! Täydellistä, eikö?

Ehdotan Hansille, että tapaisimme kolmelta eräässä keskustan hotellissa. Hän vastaa viestiini samantien ilmoittaen varanneensa jo meille huoneen. Ilmoitan Hansille, että hänen tulee odottaa huoneessa valmiina kun koputan ovelle.

Hans avaa oven. Hän on pukeutunut sovitusti mustaan haalariin. Huonetta hallitsee iso parisänky. Käyn sängyn päälle makaamaan ja avaan kietaisumekkoni. Sen alla ei ole mitään. Komennan Hansin nuolemaan rintojani. Hän osaa juuri nuolemisen. Muuten hän ei ole kovin taidokas eikä verbaalisestikaan kummoinen - siksi mykkä Hans on minulle paras Hans. Tunnen kihelmöinnin koko kehossani kun Hans työskentelee rauhallisesti ja kärsivällisesti. Komennan Hansin jalkoväliini. Hän näykkii häpyhuuliani ja nuolee sisäreisiäni. Hänen huulensa hamuavat klitoristani, mutta kiellän tiukkaan sävyyn. Ei vielä.

Suljen silmäni ja kuvittelen Mads Mikkelsenin reisieni väliin. Nyt saa nuolla. Hans lipoo klitoristani ahneesti. Ympäri, ympäri. Tunnen nautinnon voimistuvan. Komennan Hansin laittamaan sormet sisääni G-pisteelle. Tuntuu hyvältä. Tosi hyvältä. Puristan päiväpeittoa nyrkkiini kun laukean. Vitun hyvät orkut. Tämän Hans osaa. Kun hengitykseni on tasaantunut, komennan Hansin hakemaan käsilaukkuni. Laukussa on kullattu dildo. Komennan Hansia käyttämään dildoa kuumassa vitussani ja nuolemaan rintojani samalla. Alan kiivetä. Komennan Hansin takaisin jalkoväliini. Mietin Madsia entistä tiukemmin ja saan toisenkin orgasmin. Hans katsoo anovasti. Haluaa nussia.

Käsken hänen avata haalarinsa vetoketjun. Hän tottelee ja paljastaa näkyville kivikovan kalunsa. Kalun päästä valuu kirkasta nestettä. Hans on selvästi valmis toimintaan. Käsken häntä laittamaan kondomin ja asetun nelinkontin. Hans työntyy sisääni päästämättä ääntäkään. Kiltti Hans. Runkkaan klitoristani Hansin rytmikkäiden työntöjen tahdissa. Hansin kulli tuntuu tässä asennossa tosi hyvältä. Saan kolmannenkin.

Kuten monesti aiemminkin, Hansin simppeli rynkytys alkaa tuntua vanhan kertaukselta. Tunnelma häiriintyy. Eikä Hans kestä kovana vaan taas naputellaan puolikovalla. Komennan Hansin pois. Sipaisen kietaisumekkoni takaisin ylleni ja vilkaisen peiliin - meikki saa kelvata loppupäivän. Astun sanaakaan sanomatta huoneesta käytävään ja hissille. Koko Hansin tapaaminen oli sittenkin virhe. Illalla kuitenkin Pasin kanssa tunnelmallinen illallinen ja ihan kelvollista seksiä. Olisi typerää ottaa riski Hansin kaltaisen takia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti