tiistai 12. maaliskuuta 2013

Netissä

Miesten yhteydenotot deittisivustoilla ovat säännöllisiä kuin aikuisen naisen kuukautiskierto. Olen rajannut ihannekumppanini tarkasti, koska en tahdo tuhlata aikaa. Omaa aikaani. En tahdo kouluttamatonta tai vanhaa. Minulle ei riitä projektipäälliköt, sillä sellaiset leimaavat itsensä ruokatunnille, eikä minulle riitä yksi neljäkymmentäviisiminuuttinen. Sitä enempää noilla keskitason puurtajilla ei ole tarjota. Tiedän, sillä olen poikkeuksellisen hyvännäköisen ja verbaalisen miehen kanssa tehnyt joskus poikkeuksen. Opin läksyni, enkä tee enää.

Miehet kirjoittelevat etsivänsä jännitystä, vaikka profiilissani kirjoitan avoimesti, etten ole kiinnostunut piristämään kenenkään tylsimyksen elämää. Aviovaimosta tai kotiongelmista valittaminen tekee miehestä epäkiinnostavan.

Moni kertoo mittansa heti alkuun ja muutamalla muka huomaamattomalla röyhkeällä omakehulla luo identiteettinsä uudestaan. Onneksi näen näiden runkkareiden läpi ja lisäilen estolistoille miehet, jotka ajavat työsuhdeautoilla. Miten jollain vuokra-miehellä olisi ikinä varaa minuun jos oman kulkuneuvon ostaminen on ylivoimaista. Tai pihistellään ostamalla volvo. En voi sietää volvomiehiä. Tai tuontiautolla ajavia.

Oma lukunsa ovat näennäisen reippaat: "Hei! Mitä kevääseesi kuuluu? Tulin juuri hiihtolenkiltä ja aamulla taas sit salille ;)" Heiii, ei kiinnosta. Seuraksi kevätiltaan patikoimaan? In these shoes? I don't think so. Minua kiinnostavat miehet, jotka ovat saaneet aikaan elämässään. Joilla on älyä, kykyä ja halua menestyä. Miehet, jotka ovat onnistuneet.


Seksuaalisesti miehen pitää minusta olla muuntautumiskykyinen. Kenenkään naisen mielikuvitus ei riitä kiihottumaan ainaisesti samaa tahtia tikkaavan hölmöläisen alla. Miehen pitää olla toisena päivänä viaton nuorukainen ja seuraavana huikea rasputin. Ellei mies tähän pysty, on valitettavasti niin että päästän hänet menemään. Minun säärieni välissä ei ilakoi ikävystyttävä mies minuuttiakaan. 

Millaisia minun mieheni sitten ovat? Minun partnereitani yhdistää ulkonäkö, äly ja menestys. Heidän kehonkielensä henkii varmuutta ja voimakasta seksuaalisuutta. He eivät vilkaisekaan vuitton-kopioitaan kanniskelevia pikkuritsoja saati zaraan sonnustautuneita pullukoita moneypennyjä. He vilkaisevat minua. Toisenkin kerran. Ja näkevät vaivaa ottaakseen selvää, kuka olen. Tuollaisia miehiä on. Minä haluan heidät kaikki.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti