torstai 7. maaliskuuta 2013

Lea

Olen Lea. 34-vuotias kahden lapsen äiti ja 38-vuotiaan miehen aviovaimo. Olemme molemmat akateemisesti koulutettuja ja kohtuullisesti toimeentulevia. Työskentelen kansainvälisessä yrityksessä markkinointitehtävissä. Voisi kai sanoa, että elän tasapainoista, onnellista elämää. Tässä ei kuitenkaan vielä ole koko totuus minusta. Perusarjen lisäksi minulla on suhde yhteen alaiseeni - ja lukuisiin muihin miehiin.

Tarinani alkavat usein netistä. Kätevää, että nykyaikana kasvottoma seksiseuran skannaaminen on niin vaivatonta ja nopeaa. Nytkin pidän profiilia parilla eri sivustolla, sillä olen vaihtelunhaluinen. Seksi kotona on ihan hyvää ja sitä on riittävästi. Pasi on hyvä rakastaja. Kiihkeä ja hyvinvarustettu, mutta avioseksi on aina - no, avioseksiä.


Suhteeni alaiseeni Nikoon on pisimpiä suhteitani. Olemme tapailleet puolisen vuotta. Niko on hauska, särmikäs ja urheilullinen. Melkein kuusi vuotta minua nuorempi. Pikku-vaimonsa suhteen pelokas. Sopii minulle, sillä minä en tekstaile perään. Estoton, kiihkeä ja innokas, aina valmis antamaan kaikkensa lakanoiden välissä. Eihän Niko missään mielessä minulle ainoana miehenä riittäisi, mutta tuollaisena söpönä välipalana, josta ei kuluja tule, kylläkin. En ole kertaakaan tarjoutunut maksamaan majoitusta, sillä minun maailmassani mies hoitaa talouden. Tai oikeammin kai maksupuolen.

Olen älykäs ja kaunis. Kaikkea sitä, mistä miehet syttyvät. Eroan siskoistani siinä, että minua ei ole helppo pyörittää. Kysykää Pasilta jollette usko. Myönnän avoimesti olevani itsekäs ja tuittupäinen. Olen silti rakastettava ja ehdottomasti haluttava. Uskon, että vanhenen Pasin kanssa, mutta yksinoikeutta hän ei minuun saa, vaikka niin uskookin.

3 kommenttia:

  1. Mielenkiintoinen avaus, pakko myöntää. Klikkasin itseni lukijaksi. Mitä tulee blogiini esittämääsi kysymykseen, niin koen eläväni yksiavioista elämääni sen verran sujuvasti, että minun seikkailuni on seikkailtu.

    VastaaPoista
  2. Jos sinulla olisi ns. munaa, antaisit Pasin päättää haluaako hän olla mukana tuollaisessa kuviossa.

    Olet säälittävä jänishousu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos minulla olisi munaa? Jos sinulla olisi lompakkoa, itsekunnioitusta ja -kritiikkiä, statusta ja kykyä esittää asiasi verbaalisesti niin pitäytyisit kirjoittelemasta jänishousujasi toisten blogeihin.

      Poista